Aktuální články a sesterských blozích

pátek 22. března 2019

Prameny, Maršíkov, Traťovka

42,51 km

Před pár týdny test mtb v lese neprošel kvůli bahnu. Dnes jsem si dal opáčko a výsledek byl o něco lepší. Většina sněhu na kopcích roztála. Teda přes pár zbytků jsem projel, ale v poho. Horší je to v lese, kde sníh ještě pořád taje a vzniká bláto. Náladu jsem si spravil dortíkem a kafem v cukrárně ve Velkých Losinách :-) Jako optimista věřím, že bude stačit pár dní k tomu, aby i tahle malá komplikace zmizela.

V lese mezi Šumperkem a Rejcharticemi

Rejchartické sedlo

Výhled na Králický Sněžník a Rychlebské hory

Zbytky sněhu (cca 700 m.n.m.)

Prameny (Štolnava)


Sjezd lesem z Pramenů do V.Losin


Sobotín

Rudoltice



4 komentáře:

  1. Nádherný okruh. Prameny jsou moje srdcovka. Taky jsem dnes na hodinku vyjela a cestou jsem na tebe myslela - že už to docela jde i mimo asfalt (i když nutno pečlivě vybírat trasu). Sibyla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prameny mají takovou nějakou vlastní atmosféru. Musím se tam minimálně jednou ročně zastavit už několik let. Je hezké, že na mě myslíš. Já si zase říkám jak ti roste potomek. Doufám, že si při všech těch povinnostech najdeš trochu času i pro sebe, ideálně na kolo. Zdravím a přeji krásné jaro. Tomáš :-)

      Vymazat
    2. Juniorka roste a je čím dál šikovnější. Pořád by drandila na odrážedle - klidně i za tmy, za deště, prostě furt...celá máma :-) Času samozřejmě není kdoví kolik, ale na kolo se párkrát týdně dostanu, i když jenom na tři čtvrtě hodinky, max. na hodinu. Ale jsem spokojená, já radši často a na chvilku než dlouhou štreku jednou za čas :-) Sibyla

      Vymazat
    3. Tak to je super :-) U nás je to v tomto směru složitější, ale aspoň jedna má (zdá se) v tomto tátovy geny. Jinak máš pravdu, že je lepší jezdit častěji kratší trasy, než jednou za čas dlouhé. Jednak to asi bude lepší pro potrénování a za druhé má člověk aspoň takový lepší pocit, že ten den měl trochu pohybu. Znám a chápu. Přeji hodně spokojenosti a radost z ježdění i z juniorky :-) Tomáš

      Vymazat