Aktuální články a sesterských blozích

neděle 17. března 2019

Zvole, Slavoňov, Křemačov, Mohelnice

Mapa  Fotoalbum
63,46 km

Po desetidenní pauze se mi podařilo urvat na dvě a půl hodinky na kolo. Kupodivu dnes vyšlo i krásné počasí a já si tu odpolední projížďku úžasně užil. Tempo vyloženě pohodové, volil jsem spíše lehčí převody a i přesto vyšel konečný rychlostní průměr nad očekávání dobře. Trasu jsem volil s ohledem na předpověď větru tak, abych první půli jen proti větru a vracel se s větrem v zádech, což +/- vyšlo a vyplatilo se. Cyklistů jsem potkával hodně a mám dojem, že přibývá nejen silničářů, ale také silničářek, což je minimálně po vizuální stránce příjemné zpestření:)
No, zítra jdu do rachoty a končím až v pátek tak jsem zvědav kdy zase vyrazím. Už teď se ale nemůžu dočkat.

Zvole

Slavoňov

Výhled nad Slavoňovem

Květín

Nad Řepovou

Křemačov

Mohelnice

Rozcestí mezi Třeštinou a Dubickem



Žádné komentáře:

Okomentovat