Aktuální články a sesterských blozích

sobota 23. března 2019

Dubicko, Hosena, Bohuslavice, Leština

44,96 km

Docela mě nasralo, že dnes - kdy má být tak nádherně, musím svoje aktivity výrazně omezit. Podařilo se mi urvat aspoň dvě hodiny na takovou rychloakci, která však nebyla vůbec marná, protože jsem během ní konečně projel novou cyklostezku od Dubicka kolem Hoseny do Bohuslavic. Start před půl jedenáctou, kdy ještě foukalo, bylo chladno a mlha. První půle cesty, tedy etapa k Dubicku, nic moc. Naštěstí jsem vzal cyklokrosku, což dost pomohlo. V dubických uličkách jsem maličko zabloudil, ale rychle se mi podařilo najít správný směr a po chvíli už frčel novou stezkou k Hoseně. Hosena je divný název pro takový rybníček (řekl bych jezírko po těžbě štěrkopísku) mezi Dubickem a Bohuslavicemi. Ještě donedávna se tam dalo dojet pouze po rozbité polňačce, teď už je svezení k němu luxus. Okolí jezírka dokonce dostalo honosný titul "biocentrum", ať už to znamená cokoliv. Každopádně je tu hezky a pokud si chcete jen tak v klidu posedět na břehu, zkuste to.  Návratovou trasu jsem volil částečně mimo asfalt, za Bohuslavicemi se napojil na hráze mezi poli a tamější šotolinou si to frčel do Leštiny. Tam zase kus po silnici, abych stihl ještě šotolinový kousek od Nového Dvora kolem řeky do Postřelmova. Poté klasika.
Teď už sedím doma, dozoruju marodící omladinu a jen nasraně koukám z okna ven na to krásné jaro. Snad jindy.

Cyklostezka z Dubicka k Bohuslavicím

Jezírko Hosena

Bohuslavice

Protipovodňové hráze

Cesta po hrázi

Morava za Postřelmovem



Žádné komentáře:

Okomentovat