Aktuální články a sesterských blozích

úterý 12. února 2019

Poprvé

..tedy poprvé letos, v roce 2019

Mapa
23,3 km
Při cestě ze Šumperka na Bludoveček

Dva stupně, polojasno a byť i se silným větrem, stejně mě to neodradilo. Už jsem měl po zimě absťák a na kolo se strašně těšil. Pro začátek jsem dnes ušlapal jen 23,3 km volnějším tempem, ale bylo to fajn. Na mapě se mi chvíli předtím podařilo "objevit" nový úsek cyklostezky kolem Šikulova mlýna z Postřelmůvku do Postřelmova, což znělo jako dobrý cíl průzkumu.
Že zima pořád trvá se ukázalo během výjezdu na Bludoveček, kde na cestě stále leží místy zledovatělé úseky. Taky ledový vítr - zcela jistě největší dnešní komplikace, mi radost nedělal. Kdyby nefičel, jelo by se celkem v pohodě. Příští týden předpověď slibuje ještě lepší počasí a - nerad bych to zakřikl - snad i pomalý obrat směrem k jaru. To by bylo fajn. Klepu to tedy na dřevo a doufám, že letošní sezónu tímto mohu považovat za zahájenou.

Cyklostezka mezi Postřelmůvkem a Postřelmovem

Odpočívadlo na cyklostezce

Dolní Studénky


2 komentáře:

  1. Gratuluju k zahájení sezóny - letos jsi mě předběhl :-) Zítra si jdu vyzvednout kolo ze servisu, takže až sleze ledovice a déšť spláchne posypovou sůl, vyrazím taky. Sibyla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a protože počasí se má pomalu lepšit, přeji i Tobě dobrý start do cykloroku :-) Tomáš

      Vymazat