Aktuální články a sesterských blozích

sobota 16. února 2019

Dubicko, Úsov, Lukavice, Rájec

Mapa  Fotoalbum
58,8 km


Když se při sobotě udělalo takové krásné předjaří s teplotami kolem desítky, sedět doma by bylo na přesdržku. Jenže to mělo háček, konkrétně nutnost jít na noční do práce. Vyjet jsem mohl až po obědě a hrozilo, že akci přeženu, utahám se a do práce půjdu zničený. Jak vše dopadlo? Jo, přesně tak. Přehnal jsem to, zničil se a šel unavený do práce. Lítost přesto není na místě. Jako protažení po dlouhé zimní abstinenci beru těch necelých 59 km v rámci tréningu coby splněnou výzvu.
Poznatky? Zimní pauza je znát. V závěru se mi již nedostávalo energie a děsně mě bolela prdel. Kolo bez problémů - však jsem jej taky v listopadu svědomitě zazimoval.
Učím se zacházet s mobilní aplikací bikeometer, která skrze gps nahrazuje klasický tachometr. A je to bezva. Ukazuje všechna myslitelná i nemyslitelná data, dokonce zaznamenává mapu a umí ji exportovat do samostatného souboru, z něhož ji lze přenést třeba na mapy.cz. Žůžo.
Zaznamenal jsem jakousi činnost v místech, kde býval Polický rybník. Mám dojem, že po nějakých 15 letech tam zase bude. Prostor je vykácený od náletových dřevin, srovnaný (uprostřed trčí cosi jako snad budoucí ostrůvek) a dvě vyorané strouhy tam pomalu přivádí vodu. Tož uvidíme.
Pozitivní je i opětovná průjezdnost silnice Úsov-Stavenice. Ještě na podzim tam byla uzavírka.
Toliko stručně písmem, teď ještě něco málo obrazem.

Dubicko

Polický rybník

Úsov, bývalá židovská čtvrť

Židovský hřbitov v Úsově

Háj u Třeštiny

Lukavice na Moravě


2 komentáře:

  1. To dobře jsi tu kilometráž takhle zkraje sezóny nakopl :-) Já už jsem taky dvakrát vyjela, ale zatím jen do 20 km. A přitom bych si dala i delší štreku, v zimě jsem byla skoro denně na běžkách a teď mám pocit, že na kole lítám. Ale není hlídání pro juniorku :-( Sibyla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla spíš výjimka. Ostatně pochybuju, že tohle počasí se udrží až do jara, takže do budoucna to budu taky spíš flikovat po kratších trasách. Jestli vůbec. Na druhou stranu pohyb potřebuju, protože přes zimu jsem (opět) nechutně přibral.
      Juniorku pozdravuj :-) Já měl dvě, tak ti naprosto rozumím. Hlavně ať roste a daří se jí. Tomáš

      Vymazat