Aktuální články a sesterských blozích

úterý 3. července 2018

Bozeňov na silničce

Mapa jpg / Fotoalbum

Ujeto cca 53 km (nemám ještě namontovaný tachometr, tak jen údaj z měření na internetu)

Jak jste si možná všimli na Twitteru nebo vydedukovali z titulku, rozšířil jsem vozový park o silniční kolo. Vlastně je to spíš cyklokroska, což je jenom dobře. S cyklokroskou můžu tu a tam odbočit na polňačku nehledě na to, že spousta silnic okolo Šumperka se na klasickou silničku svým stavem opravdu nehodí. Ještě musím poladit posed - plánovaná výměna představce - ale bude fajn.
Seznamovací projížďku jsem vybral přiměřeně tomu, že nemám zkušenosti se silničním řazením a berany jsem držel naposledy někdy před patnácti lety. Vlastně jsem si docela rychle zvykl. Neměl jsem s tím žádné problémy. Snad jen příliš natažený posed, ale o tom jsem už psal.
Trasa klasicky přes Postřelmov a Zábřeh. V cíli jsem byl za něco málo přes 50 minut. Výborný čas! Nazpět k Jestřebí a přes kopec do Zvole, následně přes Rájec do Leštiny a tam zastávka na kaktusovou točenou zmrzku. Doma za dvě a půl hodinky komplet se vším s kocháním, občerstvením a pauzami na průběžné nastavování řídítek a sedla.

U Šubrtovy kapličky mezi Zábřehem a Nemilí

Na kofole a nanuku u bozéňovské přehrady

Nad Zvolí

Vzadu Sudkov a část Kolšova

Mapa


Žádné komentáře:

Okomentovat