Aktuální články a sesterských blozích

pátek 29. června 2018

Petrovský vrch

Mapa jpg / Fotoalbum
Ujeto 29,65 km / Čas 1:33 / Průměr 19,01 km/h

Dnes jsem byl po noční sice unavený, ale když se drobotina v podvečer přesunula k babičce, neodolal jsem krásnému počasí a dal si kratší švih. Kolo mám po opravě a bylo třeba si jej zase trochu užít. Kolem Šumperka se nachází několik tras, které se pro takovou chvíli skvěle hodí a tohle byla jedna z nich. Do trasy jsem zakomponoval dva úseky, kde bylo o něco víc adrenalinu. Hlavně "zkratka" mezi modrou tur. značkou a cestou k Příčné stráni. Nejenže je tam kus opravdu brutálního sjezdu, ale po posledních deštících i bahno, solidní porost kopřiv plus další vegetace. A to nezmiňuji otravné mušky.
Jinak ovšem paráda. Krpály, sjezdy, les, vyhlídky, klidnější etapy... Prostě mtb bájo.

Stoupání k lesu za Petrovem nad Desnou

Pohled na Jeseníky přes údolí, kde leží Sobotín

Rozcestí

Vyhlídka před prvním terénnějším sjezdem

Od zastavení "Panoramatický výhled" na NS Petrovské studánky jsem bohužel do civilizace nedojel, protože tam zacláněl elektrický ohradník.

Mezi Příčnou strání a chatovou osadou nad Anenským dvorem

Mapa


Žádné komentáře:

Okomentovat