Aktuální články a sesterských blozích

středa 12. července 2017

Hoštejn a Hněvkov

Dnes, opět před noční, se mi zachtělo vyjet na jih. Nejdřív jsem měl trochu odvážnější plán, ale kvůli potřebě šetřit síly do práce bylo potřeba ambice krotit a původní záměr oříznout. Cyklostezkou u Lupěného k Hoštejnu už jsem jel, ale tentokrát to bylo s malou změnou při návratu. To jsem totiž nejel po stezce, nýbrž přes vedlejší Hněvkov. Na první pohled to není změna závratná, leč vítaná. Škoda že jsem minul zdejší rybník. Aspoň mám nějaký tip na příště. V Zábřehu jsem se ještě stavil u rodičů na kofolu a pak už spěchal domů. Plán v podstatě naplněn, takže spokojenost.

Mapa web

Ujeto 50,3 km / Čistý čas 2:06 / Průměr 23,92 km/h

Moravská Sázava

Hoštejn

Hněvkov

Železniční tunel u Hněvkova


Žádné komentáře:

Okomentovat