Aktuální články a sesterských blozích

neděle 9. července 2017

Bludoveček, Brusná, Gryngle

Dnes byl veknu pořádný pařák a v plánu vyběhnout odpoledne s dorostem na rozhlednu na Háji. Kolo jsem proto mohl opět využít spíše symbolicky, ale i tak se mi podařilo naplánovat relativně dobrou trasu.
Nejprve z města na "Hrabeňák" a ve druhé serpentině odbočka do lesa. Lesňačkou k Bludovečku a odtamtud po Bludovské stráni na druhý okraj k dalšímu lesu. Klikatý lesní sjezdík jsem nedokončil, ale v půli přerušil a kolo ručně vytáhl asi 100 metrů do svahu k poli, po jehož kraji pak dojel na polní cestu pod Brusnou. Vyhlídka na Brusné stojí ještě o kus výše, tak je třeba k ní nastoupat. Stoupání je krátké, ale prudké a dost mě unavilo. Nahoře jsem splknul s prodavačkou kiosku, pokochal ze z rozhledny a sjej dolů do Bludova. Ale jen na chvilku. U trafostanice doprava a krátkým stoupáním k polňačce. Po ní doleva kolem hřiště k lesoparku Gryngle. Tím se dá krásně projet nahoru zpět na Bludovskou stráň, kde ovšem přejíždím zas ejinudy, totiž sešupem k bývalé střelnici. odtud by se dalo domů dojet po silnici, ale dělám si ještě okliku za areálem firmy PARS. Teprve za ním přes koleje zase do města. Poslední etapu domů si zpestřuji Sadovou ulicí k radnici a pak už k domovu. Ujeto málo, ale vypoceno a nafuněno tak akorát :-)

Ujeto 18,67 km / Čistý čas 1:04 / Průměr 17,49 km/h


V lese pod Hájem

Polňačka k Brusné

Rozhledna na Brusné

Vyhlídka na rozhledně

Lesopark Gryngle

6 komentářů:

  1. Tak na tu rozhlednu bych se mohla vydrápat a pak se podívat do kraje. Určitě by se mi to líbilo. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano. Ostatně z Bludova je to vážně jenom kousek. Když skloubíte bus a vlak, bude to ještě zajímavější :-) Zdravím a přeji hezký večer. Tomáš

      Vymazat
    2. Tome minulý týden jsem byla na Burkvízu a výhledy do kraje byly úžasné, i když tam není rozhledna. A kouknout na okolí Bludova si přeji, takže k tomu určitě dojde. Iwka

      Vymazat
    3. No vidíte, o Burkvízu slyším poprvé. Když už jste byla u Města Albrechtice, stavila jste se i na Hraničním vrchu? Ta rozhledna je opravdu skvělá ;-) Jinak do Bludova je to rozhodně blíž, tak nepochybuji, že se tam podíváte. Mějte se :-)

      Vymazat
  2. Tome, byla jsem tam hned jak to dostavěli. Byl to moc zvláštní pocit jít tou lávkou. Ale rozhledy úžasné. Každému doporučuji. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to jsem nevěděl. Ale určitě se shodneme, že ta rozhledna je bezva :-)

      Vymazat