Aktuální články a sesterských blozích

středa 10. srpna 2016

Uličkami sousedních dědin

ŠUMPERK - BLUDOVEČEK - BLUDOV - SUDKOV - DOLNÍ STUDÉNKY - TŘEMEŠEK - KRÁLEC - NOVÝ MALÍN - ŠUMPERK


Dnes opět jenom symbolicky, ale protože se mi to poflakování po sousedních dědinách začíná svým stereotypem už pomalu zajídat, přikročil jsem k zajímavému ozvláštnění. Místo normálního průjezdu dědinami jsem to vzal nejrůznějšími bočními uličkami, kam se člověk normálně nedostane. A musím říct, že tak spokojený jsem z tak krátkého výjezdu už dlouho nedorazil. Měl jsem pocit, jako bych navštívil nějaká úplně neznámá místa, a přitom šlo vlastně jen o motání pár kilometrů za barákem. Tohle budu muset praktikovat častěji. Zejména během pozdního podzimu, případně zimy, kdy bývá hnusně a na kolo se dá vyjet jen krátce, to budou vděčné trasy.

Ujeto 19,83 km / Čistý čas 0:52 / Průměr 22,69 km/h / Maximum 51,78 km/h

 U Bludovečku

 Lávka přes Desnou v Sudkově

Králec

Nová zástavba u Nového Malína


Žádné komentáře:

Okomentovat