Aktuální články a sesterských blozích

sobota 13. srpna 2016

K novomalínským poldrům

Před noční směnou bylo venku zataženo a slabý déšť, který však po poledni ustal a já se odhodlal na chvilku vypadnout. Protože jsem na mapě nedávno "objevil" cosi, co vypadá jako rybníky poblíž Nového Malína,  vedla trasa právě tam. Jednak to není daleko a za druhé se tam dá dojet v duchu posledního výjezdu mě dosud neznámými bočními uličkami. Maličko jsem bloudil, ale díky gps v telefonu se mi vždycky podařilo najít správnou cestu. Poldry samotné byly tak trochu zklamáním, neboť vlivem dlohodobého sucha byly suché - spíš takové louky. Kolem sice roste hromada rákosí a za daných podmínek to má asi taky něco do sebe, ale když člověk cítí, že za dvě hodiny bude úderničit v práci, kochá se jen těžko. Zkusím se sem vrátit někdy jindy, až bude šance vidět nějakou vodu.

Poblíž poldrů se mi povedlo vycvaknout tachák a přijít na to až později, takže uvedené údaje budou spíše orientační. Odchylka od reálu však není nijak hrozivá, tak to snad nevadí.

Ujeto 15,68 km / Průměr 20,91 km/h / Čistý čas 0:45

Mapa web / Fotoalbum

Kostel v Novém Malíně

Kamenný kříž u poldrů

Jedna z bočních malínských uliček

Mapa


Žádné komentáře:

Okomentovat