Aktuální články a sesterských blozích

pátek 29. března 2019

Králíky

Mapa  Fotoalbum
67,45 km


Dá se říct, že tohle jezdím každý rok, byť s malými obměnami. Dnes jsem si dal jednu z těch náročnějších verzí s mnoha stoupáními, S jistou mírou náročností jsem tedy předem počítal a také se jí dočkal. Na druhou stranu, pojmu-li celou dnešní vyjížďku jako test své formy na začátku sezóny, není to tak špatné. Počasí vyyšlo docela fajn. Většinu času bylo polojasno nebo mírně zataženo, ale jen na chvíli. Malé problémy dělala teplota setrvávající někde na patnáctce, kdy se člověk do kopců proklíná, že si oblékl dlouhý dres i kalhoty a vzápětí je za ně při sjezdech neskonale vděčný.
Na náměstí v Králíkách jsem narazil na jakousi dvojici asiatka-evropan, kteří cosi vykládali do profesionálně vypadající kamery třetího v partě. Docela by mě zajímalo co točili. Pokud víte, napište.
Zpátky domů jsem to vzal před Červenou Vodu, Moravský Karlov a Písařov, přičemž bych řekl, že právě přejezd z Karlova do Písařova byla největší makačka. Vyjel jsem to sice celé, ale ten začátek jsem fakt nenáviděl. Doma jsem byl za něco málo přes tři hoďky, což považuji na ujetou trasu docela slušný výkon. Teď jsem nakloněn myšlence dát si chvíli oraz. Prostě jezdit kratší nebo méně kopcovité ohruhy, než přestanou bolet nožičky. Nakonec stejně rozhodnou okolnosti zda vůbec vyjedu, takže jsou moje plány nejspíš poněkud nepodstatné.

Červený Potok

Zasněžený masiv Králického Sněžníku

Velké náměstí v Králíkách

Cyklostezka u Červené Vody

Červená Voda - okrajová část

Moravský Karlov

Nad Jakubovicemi, pohled do údolí k Bušínu a Olšanům

Bohutín

Cyklostezka z Bludovečku do Šumperka


Žádné komentáře:

Okomentovat