Aktuální články a sesterských blozích

čtvrtek 21. února 2019

Hněvkov, Hoštejn, Rovensko

Mapa  Fotoalbum
54,67 km

Z minulého výjezdu jsem se poučil a dnes místo mtb vsadil opět raději na silničku. Na kopcích zůstává sníh a vlastně i kvůli stále uvadlé formě mi přišlo lepší držet se rovinek. Jak se ukázalo, v údolích a stinných místech leží zbytky sněhu i zde, navíc leckde kombinovaný s ledem, kde je nutno dávat majzla dvojnásob. Když jsem po deváté ráno odjížděl, venku bylo asi pět stupňů, ale subjektivně mi to přišlo méně a zahřívat jsem se začal až někde u Postřelmova. Pak už to šlo a protože na chvíli vysvitlo i slunce, docela jsem si jízdu užíval. Domů jsem dojel už zase pod zamračenou oblohou, z níž posléze začalo pršet. Prostě dokonalý timing. Jinak tyhlety únorové výjezdy jsou ještě stále spíše pro kondici než pro radost. Dokud není aspoň patnáct stupňů, radost u mě chybí. Ale dočkáme se. Snad již brzy.

Šubrtova kaplička u Nemile

Rychlíková trať mezi Zábřehem a Českou Třebovou

Hněvkov

Zbytky sněhu u Moravské Sázavy před Hoštejnem

Hoštejn

Cyklostezka po bývalém železničním tělese podél Mor.Sázavy


Žádné komentáře:

Okomentovat