Aktuální články a sesterských blozích

pátek 22. června 2018

Okolo Háje

Mapa jpg / Fotoalbum

Ujeto 18,11 km / Čistý čas 0:57 / Průměr 18,84 km/h

Po dlouhé době večerní švih. Uprostřed června se nám ochladilo a musím říct, že i v dlouhém dresu mi byla občas zima (do kopců ale ne). Původně jsem chtěl objet lomy u Bludova, jenže jsem špatně odbočil, což mě přivedlo ke kostelíčku u Hrabenova. Nevadí, změna je to příjemná. Po trase několik drsných stoupáků, nejhorší asi ten z rozcestí nad Bludovečkem k rozcestníku U starého zámku. Včera jsem nasadil široké pláště a mám dojem, že jízda s nimi je o dost těžší, na druhou stranu citelně pohodlnější po šutrech a kořenech. Doma asi za hodinu a pět minut.

Malý opuštěný lom v lese

Poblíž bývalého bludovského hradu

Kostelík Boží Tělo

Nad Temenicí


Mapa

Žádné komentáře:

Okomentovat