Aktuální články a sesterských blozích

neděle 30. dubna 2017

Rabštejn

Při výstupu přes Hraběšice bylo znát ochlazení, které pak s výškovými metry ještě sílilo. U Hvězdy ležel pořád v  příkopech a v lese místy sníh, což zdaleka nebylo nejhorší. Nejhorší bylo suveréně bahno od lesáků v úseku mezi Hvězdou a šotolinovou cestou směrem k Rabštejnu. Na té nezpevněné části se pro bláto a kaluže nedalo mnohdy vůbec projet, musel jsem to projít pěšky. Níže na šotolině už pohoda. Chladno bylo pořád, dokonce i u rabštejnské chaty, kde jsem si pro zahřátí dopřál výbornou čočkovou polévku s chlebem. Překvapilo mě množství lidí, kteří sem dorazili, většinou pěšky. Po konzumaci čočkovky jsem pokračoval po modré tím šíleným korytem k Dlouhému potoku a podél jeho toku nahoru. V první odbočce jsem zatočil doleva, lesem dojel na silnici mezi Třemeškem a Mladoňovem, kudy už jsem se raději držel asfaltu a po něm úspěšně dorazil domů.

Ujeto 39,16 km / Čistý čas 2:13 / Průměr 17,66 km/h

Mapa web


Mezi Traťovkou a rozcestím Hvězda

Chata Rabštejn

Nad osadou Dlouhý Potok

Mapa

Žádné komentáře:

Okomentovat