Aktuální články a sesterských blozích

středa 19. června 2019

Mrtvý muž 2019

Mapa  Fotoalbum
32,31 km


Letos to byla taková rychlovka a taky docela náročné fyzicky. Mám dojem, že pokud pár dní jezdím na silničce a pak sednu na mtb, tak mě ten rozdíl vždycky překvapí. Nemile. Ale snad je to i tím, že moje horské kolo je takové to levnější, tedy těžší a celkově hůř jedoucí. Neberte to jako výmluvu. Ostatně je jasné, že i já jsem neduživý chcípáček a kdybych víc jezdil, bylo by líp. No jo, jenže když máte práci, děti...
Vyhlídky ze skály u Vitkových chat opět krásné, i když v oparu. Ten opar se docela rychle začal měnit na černý mrak, tak jsem kochání rázně utnul, seběhl dolů ke kolu a frčel k domovu. Samozřejmě v závěru nespadla ani kapka. Příště pojedu zase někam jinam. V seznamu je pár nesplněných kopců a mezi nimi i ten největší - Praděd. Ovšem ten musí pár dní ještě počkat.

"Atomový hřib" u Hraběšic

Low-cost krmítko pod Kamenným vrchem

Lesní cesta

Pěšina na vyhlídku Mrtvého muže

Vyhlídka

Panoramatický výhled


Žádné komentáře:

Okomentovat