Aktuální články a sesterských blozích

čtvrtek 28. února 2019

Jestřebí, Pobučí, Maletín, Hynčina, Dolní Bušínov

Mapa  Fotoalbum
63,83 km

Zábřeh, kostel husitské církve

Zítra se má počasí dost pokazit, takže dnes jsem nemohl sedět doma. Kupodivu mi přišlo být chladněji než včera, ačkoliv dnes měly být teploty na maximu. Zcela jistě na tom má svůj podíl i hnusný vítr, který mě sral skoro celou cestu. Ale že má fučet jsem věděl. Věděl jsem i to, že má fučet hodně, tak by nebylo fér si stěžovat, když jsem vyjel i navzdory tomu všemu.
Zpočátku se dokonce zdálo, že až na vítr to bude pohoda. Před desátou ráno, když jsem vyjížděl, začínalo slunce pomalu hřát a já si říkal, že jestli to tak půjde celou cestu, nazpátek bude hic a pojede se krásně. Tyhle iluze padly v kopcích nad Zábřehem. Tamní kopečky jsou vesměs holé, vítr tu nic nebrzdí a v kombinaci s nadmořskou výškou je to poznat. Nejbrutálnější co do prudkosti byl jako obvykle úsek kolem kostela v Pobučí, nejvíce sněhu pak mezi Maletínem a Křižanovem. Kus pod lesem byla silnice dokonce pokrytá ledem, přes nějž tekla voda a já tamtudy projížděl doopravdy moc opatrně. Houpačka k Hynčině jakštakš v pohodě, sjezd z Hynčiny k Dolnímu Bušínovu je hlavně díky silnici plné děr ne zcela příjemným zážitkem. Od Lupěného se zase oteplilo, což byla fajn změna. Za Zábřehem jsem dokonce mohl svléknout větrovku a dojet jen v dlouhém dresu. Vyjížďka měla svoje nedostatky, ale jak se zdá, do dalších dnů nejspíš žádná jiná nepřibude. Už proto jsem rád, že jsem absolvoval aspoň tohle.

Nad Jestřebím

Pobučí

Krchleby

Maletín

Osada na Jahodnici

Sníh na louce u Dlouhé Vsi

Křižanov

Horní část Hynčiny

Dolní Bušínov



Žádné komentáře:

Okomentovat