Aktuální články a sesterských blozích

čtvrtek 1. listopadu 2018

Kolem Háje, kostelíček, Bludoveček

Mapa  Fotoalbum
17,8 km

Tou trasou od hrabenovské hájovny jsem si dlouho nebyl jistý, ale nedávno jsem si to tam prošel pěšky a až mě překvapilo, že na kolo je to naprosto vhodné. Takže dnes, maje jen omezený čas a ohromnou lenost, vyjel jsem si na projížďku s mtb.
Kupodivu to celé nebyla taková makačka jak se původně zdálo. Příroda v podzimních barvách nádherná, povrch tak akorát a náročnost taky. Na hájenku pochopitelně stoupák jak prase, pak ještě kus taky, ale potom se to příjemně střídá. Člověku ani nevadí, že vyhlídek po trase moc není a užívá si to. A to jsem na vyhlídky vysazenej. Když už jsem se po objezdu kopce blížil zase k hájovně, měl jsem takovou radost, že jsem to vzal ještě kousek po žluté lesem ke spodní cestě a po ní ke "kosteléčku" Boží Tělo. Je to tam nějak vykácené, ale aspoň je kostel vidět i odjinud. Voda z pramene u kapličky tekla, tak jsem se osvěžil, sjel lesem k Bludovu a pak opět lesem - po modré - na Bludoveček. Poté už žádné experimenty a obvyklou cestou domů. Komplet ujeto asi za hoďku a půl, ovšem s častým focením a flákacím tempu. Určitě by šlo všechno zvládnout rychleji, což to by mě zase tak netěšilo. Celkově jsem spokojenej jak želva :-)

nad Temenicí


po neznačené cestě okolo kopce Háj

vyhlídka na Šumperk

okolo kopce

nad Hrabenovem

kostelíček Boží Tělo

kříž u Bludova

nad bludovským lomem



Žádné komentáře:

Okomentovat