Aktuální články a sesterských blozích

středa 6. června 2018

Kolem Říjiště

Mapa / Fotoalbum

Ujeto 33,85 km / Čistý čas 1:44 / Průměr 19,49 km/h

Dnešní ranní projížďka ukázala mnohé, především velkou aktivitu lesáků a také důsledky jejich práce. To, jak vypadá krajina na jižním svahu Jestřábu pro mě byl nefalšovaný šok, protože zelená zalesněná krajina se změnila v hnědou pustinu, z níž trčí jen pařezy. Fakt, že se tím odkryly krásné vyhlídky, celou věc nezachrání. O něco pozitivnější bylo poznání, že prameny a potůčky nejsou ještě zcela vyschlé jak jsem se původně obával. Snad je to díky několika deštíkům, co jsme tu v posledních dnech zaznamenali. Pramen u chaty Říjiště jsem již loni nebo předloni zastihl téměř bez vody, nicméně dnes voda tekla v hojném množství a chutnala - zvláště v tom horku - úžasně.

Chata Říjiště

Pramen u chaty

Nad pasekou

Vykácená pustina

Nad Novým Malínem


Mapa

2 komentáře:

  1. Určitě krásná vyjížďka, jen tiše závidím (bez zloby).Touto trasou jsem ještě nejela, spíše se motám v otevřené krajině. Přeji hezké dny.Mirkaw

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je moje oblíbená trasa, protože se na ní během chvilky dá dost vidět. Ale ty paseky teda nepotěšily. Děkuji a mějte se fajn. Tomáš

    OdpovědětVymazat