Aktuální články a sesterských blozích

čtvrtek 10. května 2018

Kolem Petrovského vrchu a Bukovky

Mapa web / Fotoalbum

Ujeto 42,7 km / Čistý čas 2:12 / Průměr 19,28 km/h

Tohle byla celkem makačka. Před první noční směnou po konci dovolené jsem neuváženě vyrazil od přehrady Krásné po žluté k Traťovce. Vždycky jsem to jel naopak - dolů. Nahoru je to ještě mnohem drsnější. Zvlášť když píchnete a musíte lepit uprostřed lesa jako já. Možná jsem něco poškodil při výměně plášťů - ráno došly 2,25" Smart Samy. Nejhorší bylo dofukování fórovou pidipumpičkou. Ještěže tyhle balóny nepotřebují velký tlak a jedou i na dva bary solidně.
Sjezdem sobotínskými uličkami a oklikou přes Rapotín jsem dojel do Losin a dopřál si kofolu se zákuskem jako vzpruhu do další etapy. Tu už mám projetou mockrát: Ludvíkov a pak lesem k Rejcharticím, kde jsem vyjel po modré na "Andělskou stezku" a tou až do Šumperka. Konečně jsem si prohlédl nové "lesní balneo" na stezce Bukovka. To je tam totiž teprve chvíli a já si to místo pamatuju ještě úplně prázdné.
No, akce zvládnuta a večer musím na tu druhou, méně radostnou.

Anenský dvůr

Stoupání lesem

U Traťovky

Sobotín

Rapotín

Ludvíkov

Nad Rapotínem

Lesní balneo

Žádné komentáře:

Okomentovat