Aktuální články a sesterských blozích

úterý 24. dubna 2018

Hoštejn, Kosov, Svébohov

Mapa jpg / Fotoalbum

Ujeto 52,03 km / Čistý čas 2:19 / Průměr 22,47 km/h / Maximum 53,58 km/h

Před dnešní noční, vzhledem ke krásnému počasí, nemohla chybět zase jedna projížďka. Kolega si tuhle trasu dával nedávno, tak jsem si na něj vzpomněl a dal si ji taky. Během cesty jsem si zajel i lesní silničkou do Pivonína, jehož spodní část jsem neznal. Za tohle poznání bylo třeba zaplatit cenu v podobě brutálního stoupáku. Další drobný zádrhel představovala rozsypaná přehazovačka v kopci do Svébohova. Naštěstí se mi povedlo všechny dílky najít a dát zase dohromady, takže domů jsem dojel v pohodě.

PS: Na Sázavě před Hoštejnem jsem zahlédl velkého černobílého ptáka a teoreticky mohlo jít o jinak docela vzácného morčáka velkého.

Železniční skanzen u Lupěného

Moravská Sázava

Hoštejn

Kosov

Spodní část Pivonína


Mapa

2 komentáře:

  1. Hodně pěkná trasa. Taky strašně rád objevuju nové trasy a stezky, mým cílem je si vždy delší víkendovou trasu právě zpestřit nějakým novým místem, kde jsem ještě nebyl. Teď o víkendu vytáhnu po delší době zase silniční kolo a udělám si velkou okružní jízdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, jen silniční kolo mi schází. Jezdím na mtb nebo crossu a kdykoliv se projedu po zdejších rozbitých cestách, chuť koupit silničku mě rychle přejde.

      Vymazat