Aktuální články a sesterských blozích

sobota 21. října 2017

S destilkou k Habermannovi

To už tak bývá, že mi není dopřáno klidu. Na kolo jsem dnes neměl ani pomyšlení a po odjezdu rodinky k babičce jsem doufal v pohodové odpoledne u televize. Jenomže jim v autě za Bludovem začala vařit voda a někdo musel dovézt další destilovanou. A tak jsem se zase navlékl do cyklohader, hupl na kolo a v mlze frčel nejprve na benzínku koupit požadovanou tekutinu a poté k vraku. Celou akci se podařilo zvládnout poměrně rychle, ale z takovýchto výletů člověk prostě radost nemá. Příště bude, doufám, lépe.

Ujeto 17,15 km / Čas 0:41 / Průměr 24,69 km/h


2 komentáře:

  1. Tome, já vím, že vás to dneska možná moc netěšilo, ale udělal jste dobrý skutek (ha, ha, ten musí být po zásluze potrestán) a ještě jste se proluftoval na kole. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trest za dobrý skutek není ještě komplet, pořád je třeba domluvit servis, auto tam odvézt... Navíc potřebujeme přezout kola. Já mám prostě raději kolo, než auta. A vím proč! :-)
      Zdravím a přeji hezký víkend

      Vymazat