Aktuální články a sesterských blozích

sobota 24. září 2016

Štíty, Bílá Voda, Písařov

Jedna z už tradičních projížděk po zažitém okruhu, tentokrát ozvláštněná průjezdem okrajovou částí Bílé Vody a návštěvou rybníka v Moravském Karlově, kde mi kolega před časem avizoval výskyt obrovských jeseterů. No, ryby byly nakonec asi poloviční od toho jak je popisoval. Rybáři jsou prostě prolhaný národ :-) Opět jsem zkoušel držet se "silničních" převodů - zakázal jsem si použití nejmenšího převodníku, ale ten krpál z M.Karlova na Písařov mě donutil ho potupně zařadit. Jinak nádhera, krajina se začíná zabarvovat podzimem, což jistě vypadá krásně nejen v orlickém podhůří.

Statistiky dnes nejsou 100% přesné, protože cestou jsem někde omylem vynuloval tachometr. Délka trasy zhruba sedí podle měření na netu. Maximální rychlost je z té části, kdy tachák měřil, což znamená asi dvě poslední třetiny. Průměr jsem vypočítal na základě odhadu čistého času.

Mapa web

Ujeto 55 km / Čistý čas 2:40 / Průměr 20,63 km/h / Maximum 53,9 km/h

Mapa / Fotoalbum

Vlakové nádraží ve Štítech

Osada Mlýnice mezi Herolticemi a Červenou Vodou


Kostel a rybník v Moravském Karlově

Žádné komentáře:

Okomentovat