Aktuální články a sesterských blozích

středa 14. září 2016

Na Lužnou a zpět

Zní to jako nuda a vlastně by to i nuda byla, kdybych se cestou nevymlátil. To jsem potřeboval seřídit kufr na pravé tretře. Zastavil jsem tedy u pomníku mezi Šumperkem a Bratrušovem, udělal co bylo třeba a při výjezdu k silnici uklouzl na štěrku a škaredě si podřel loket. Krev crčela, ale operativně jsem to omyl vodou z bidonu a kapesníky nemaje, otřel hadrem, kterým si utírám ruce třeba při spadnutém řetězu. No, ten hadr byl stejně na odpis. Bolest trochu odezněla, takže i přesto jak ruka vypadala, jsem se rozhodl jet dál. Nahoře na Lužné už ale loket pořádně natekl, což mě znervóznilo, Proto jsem se na zbytek švihu vyprdl a jel domů. Před barákem začala rána zase krvácet (teklo to z lokte do rukavice a vypadalo zvlášť efektně) a já dojel červený jako po letecké havárii, což drahou polovičku nepotěšilo (stresovala s nemocnicí a kdo ví čím ještě). Nakonec stačilo ruku umýt, zavázat a za chvíli bylo po otoku. A tak jsem získal "silniční lišej". Mimo lokte i na koleni a na kyčli, ale na to se prý neumírá. Příště musím být opatrnější.

Ujeto 19,94 km / Čistý čas cca 0:54 / Průměr cca 22,02 km/h / Maximum 51,63 km/h

Žádné komentáře:

Okomentovat