Aktuální články a sesterských blozích

pondělí 19. září 2016

Hrabenov, Bartoňov, Bohutín

Další z čistě udržovacích projížděk absolvovaných na krosovém kole před noční. Už je hodně znát, že přichází podzim. Budu muset začít znova používat větrovku a dlouhý dres - i na novou bundu brzy dojde.
Dneska jsem udělal malý pokus. V rámci stoupajícího zájmu o silničku jsem zkusil používat jen převody odpovídající těm na silničních kolech. Tedy aspoň přibližně. Místo běžně nejlehčího silničního převodu 34/28 jsem používal 38/32, což je šul.nul stejně. V podstatě šlo o to neřadit nejmenší převodník s 28 zuby. No a šlo to, vyjel jsem všechno. Když vezmu do úvahy, že klasická silnička je o 5-6 kilo lehčí než můj Wheeler, je to argument pro.

Mapa web


Pastvina u hájovny na Vápenici

 Silnice k hájovně

 Z Bludova na Bludoveček

Mapa

Žádné komentáře:

Okomentovat