Aktuální články a sesterských blozích

čtvrtek 14. července 2016

Test blatníků na projížďce přes Traťovku

ŠUMPERK - VIKÝŘOVICE - PETROV NAD DESNOU - SOBOTÍN - RUDOLTICE - TRAŤOVKA - HRABĚŠICE - KRÁSNÉ - VIKÝŘOVICE - ŠUMPERK

Konečně jsem se rozhoupal a zainvestoval do koupi blatníků na mtb kolo. Když jsem se dost nadivil nad tím, že za dva kousky plastu si prodejce naúčtoval několik stokorun, namontoval jsem tyto plasty na bika. Namontoval jsem i přikoupený chránič rámu, protože při sjezdech do něj často mlátí řetěz a já nechci mít otřískaný lak. Teď už zbývalo jen otestovat zda bude výsledek lepší, než při nedávném výjezdu na Dlouhé stráně.
Dnes celý den prší jako sviňa, k čemuž se vážou tři poznámky:

1) Drsný biker se deště nezalekne
2) Testovat blatníky za sucha a slunečného počasí by bylo kontraproduktivní
3) Baví mě pohledy míjených nebikerů, kteří se baví pohledem na moknoucího bikera

Pozitivní je, že oproti včerejšku se mi na kolo chtělo, a to i vzdor dešti. Celá projížďka mi zabrala necelou hodinu a čtvrt. Zbytečně jsem se nehnal ani neflákal a 29 ujetých km bylo za takových podmínek akorát. Blatníky se osvědčily výborně. Bylo to úplně jiné, než když mi posledně stříkala voda do xichtu (z předního kola) a na prdel (ze zadního). Tentokrát jsem byl mokrý jen od deště, ale to už patří k věci.

Mapa web

Ujeto 29,07 km / Čistý čas 1:14 / Průměr 23,36 km/h

Fotoalbum

Můj bike s nasazenými blatníky


Silnice z Rudoltic k bývalé chatě Traťovce


Mapa

Žádné komentáře:

Okomentovat