Aktuální články a sesterských blozích

středa 11. července 2018

Maletín, Svojanov, Mírov

Šumperk-Bludov-Chromeč-Vyšehoří-Postřelmůvek-Rovensko-Zábřeh-Jestřebí-Pobučí-Krchleby-Maletín-Svojanov-Mírov-Řepová-Květín-Lukavice-Zvole-Rájec-Zábřeh

55 km

Silnička dostala novou přehazovačku a kratší představec, takže pěkně řadí a už mě z ní nebolí záda. A jede úžasně! Doufal jsem, že tím mám technické lapálie pro letošek vybrané, jenomže prd. Za Řepovou mi praskla špice zadního kola, které se tím začalo kroutit a já musel pomýšlet na nejrychlejší dojezd k vlaku. Vzhledem k blížícímu se lijáku bych vlakem možná jel i tak, ale tohle prostě nasere. Asi to bylo i tím, že silnice mezi Svojanovem a Mírovem je šíleně rozmlácená a pro silniční kolo naprosto nevhodná. Uvidíme co se dozvím zítra v servise. Oprava by neměla být složitá. A pak už to snad bude konečně už jen lepší.

Nad Krchleby

Maletín

Přehrada u Svojanova

Mírov

Závodiště Mohelnické lomy

Mapa

Žádné komentáře:

Okomentovat