Aktuální články a sesterských blozích

pátek 10. června 2016

Test spd v Městském lese

Včera jsem si na bika koupil nášlapné pedály Force a dnes je projel v Městském lese u Šumperka. Proti klasickým Shimano M520 se do nich o něco hůře nastupuje, ale zase lépe vycvakává. Bohužel mi občas vrzne pravý pedál a zatím nevím proč, i když jsem několikrát zastavil a zkusil pár věcí doladit. Jinak vše OK, za hodinu jsem byl zase zpátky a večer hurá do práce.

Ujeto 14,99 km / Čistý čas 0:51 / Průměr 17,48 km/h

Mapa / Fotoalbum

spd pedál Force
 
zainvestoval jsem i do lepších (širších) gripů
 
mapa projížďky

před Bratrušovem

lesní cesta od Bratrušova k rozcestí Tulinka

 výhled z paseky

pramen pod Kokešem

rozcestí Tulinka

Šumperk z Holubího vrchu

moje popojíždědlo

 Kocourkova ulice
vyhlídka nad Vyhlídkou

chata Koliba

Žádné komentáře:

Okomentovat